Mutlubiriol
Benim tek yumurtalığım alınmıştı, hamile kalmak için önce doktor muayenesi olmaya gittim o sırada doktorum söyledi ve hsg çektirdi ve çocuk düşünüyorsan ileride eğer hemen şimdi yapmalısın yaşın çok geçmesin dedi(25yaşımdayım) ve her şey temiz çıktı 6ay içerisinde hamile kalırsın kalamazsan gel demişti tam 6.ayımda hamile kaldım ve düşük yaptım ve düşükten 3ay sonra denemeye başlayın dedi doktorum ve 3ay sonra ilk denemede kaldı. Allah isteyen herkese kolaylıkla sağlıkla tez vakitte nasip etsin🫶