Mutlubiriol
Hiç takip etmedim aslında, ilk gebeliğimde takip ettim ve 5ay boyunca hiç olmadığı için 6.ayımda boşverdim ve kafaya takmadım artık biraz ümitsiz yaklaşmaya başlamıştım yani olacak olsa o 5ay içinde de olurdu diye ve o ay hamile olduğumu öğrenmiştim. 2.gebelikte de daha denesek de hemen olmaz diye takmadım ne zaman canım isterseydi ve zaten düzenli ilişki olduğu sürece önemli olan kafaya takmamak olduğunu öğrendim