Mutlubiriol canım yaş ile hiç alakası yok, muhtemelen benden küçüksündür. Ben de evliliğimin 6,5 ayında hamile kaldım. Hiç korunmamıştık ama nedense 6,5 ay sonra tuttu. Sen yüreğini ferah tut vücut kendini anca hazırlıyor bebek için bence. Hemen evlendiği gibi hamile kalanlara bakma sen tamamen nasip işi genel olarak 1 yıl hormonlar anca yeni düzene alışıyor 😁