Mutlubiriol 2 hamilelik geçirdim ikisinde de ilk deneme de kaldım birisini 13 haftalıkken kaybettim bi çocuğum var şükürler olsun 3 yaşına giricek ama pcos+diyabet var şuan ve temmuzdan beri deniyoruz olmuyor bat yarın ama yüksek ihtimalle regl olurum hepimizin hakkın da hayırlısı olsun 🙏🏼🌸