Bir1kelebek
İnt sorunum vardı giremedim int. Şimdi gördüm yazışmaları🌸 Üzüldüm regli olmana ama daha umutlar tükenmedi ki ❤️🙏🏼 güzel aylar var önümüzde tabii, ama insan hemen olsun istiyor seni anlıyorum.
İlaç kullanılması ne iyi , inşallah hemen sonuçlarını görürsün.çocjk şansını çok arttırıyormuş, bende ilaç takviye bakıyorum. Seninkinin içeriğinde Çinko, Selenyum, B6 Vitamini ve Ashwagandha KSM-66 ekstresi falaan var mı? Bende etkili benzer ilaç aramaya çalışıyprum da.