Alexandra_grekova Bir1kelebek ağstosta ovulasyon zamanıma gelmeden 2 kez denedik. Ama esas olarak geçen ay denedik programlı olarak , ehh biraz sonlara doğru aksattm. Sonra bıraktm regliden 14 gün öncw. 1 aydır deniyoruö diyebiliriz. Ama ben yazz d.kontrol kullandm uzun süre.onuda mayıs sonu haziran başında bıraktım. Bu ay umarım doğru zamanlara denk getirriirz ilişkileride🙏🏼🌸 uzuun senelerdir çocuk hiç istemiyordum artık her reglimde ağlıyorum 😕😒
Bir1kelebek superstar_00 canım az önce üroloji doktorundan çıktım 😃 kendisi söyledi gün aşır olunca sperm üretimi etkileniyor diye 3 günlük spermle 1 gün arayla olan sperm aynı olmaz baktığın zaman
superstar_00 Bir1kelebek İlk gebeliğimde de bayan doktor bana gün aşırı dedi. İkinci çocukta erkek kadın doğum doktoru 1 gün arayla devam ediniz dedi 2.çocuk henüz yok.
Alexandra_grekova superstar_00 hımmm 11 de yapsam ya düşerse sonrasında? Eşim evde olmuyor ki yani akşam olacak ilişki nasılsa diye düşünmüştm . Gece yaparım eşimde evde olur diye düşünmüştüm. Peki akşam yaparım 🙏🏼 👍🏻
superstar_00 Alexandra_grekova Ya düşerse derken ne düşüyor anlamadım mesela ben sabah 10 da yaparım eğer pikse birliktelik olur siz de sabah 11 yapın pik olursa akşam eşinizle birlikte olursunuz.
Bir1kelebek Alexandra_grekova doktorlar 1 sene olmaması normal diyor yani iki kişide de sorun yoksa eğer ki eşimde varikosal vardı biz denemeye başladık oda doktora gitti sperm düşük çıktı ameliyat oldu bende doktora gittim kendimi baktırayım diye iyisin dedi 1 sene sonra olmazsa gel dedi şimdi 1 sene olucak olmadı halen gebelik ameliyattan 6 ay geçti eşim tekrar sperm testi verdi doktorla bugün görüştük hızı ve miktarı düşük çıktı takviye verdi ilaç verdi 3 ay kullanıcak inşaAllah 3 ay olmadan sağlıklı bi şeilde hamile kalırım inşaAllah sende kalırsın 💓 yani demem o ki baya uzattım ama eğer çok istiyorsan ve 1 sene beklemek çok geliyorsa şimdiden eşinle beraber doktor kontrolu yaptır canım mutlaka
Alexandra_grekova Bir1kelebek dediğin gibi ama işte bir kaç ay denemek lazım sanırım ama insan sabırskz işte :( inşallah allah gönlümüzdekini bir an önce verir bende bu ayda olmazssa vitamine başlatayım hem kendimi hem eşimi 🙏🏼❤️
Alexandra_grekova Bir1kelebek Merhaba, ben yine test yaptım ama anlamıyorym siz yardımcı olurum demiştiniz❤️🌸 Geçen ay döngümün 15 inde pik görmüşüm. Bugün döngümün 12.günü resimde ekledim testimi de. Sizce kaçmamıştır pik değil mi🙏🏼 ve koyulaşma görüyormusunuz acaba❤️ Ben bu fotoları hep 8-9dk içinde çektim. bir de bu testler 1-2 saat daha durdukça daha çok koyulaşıyor normal mi? Kusura bakmayın çok soru sordm ovulasyn testinden anlamıyorymda hiç🫠❤️
gulsahh52 Alexandra_grekova herkes 14. Günde yumurtlayacak diye bısey yok herkesin döngüsü farklı o rakam ortalama bi rakam sadece , bende hep öyle zannederdim ama ovulasyon testleriyle aslında 11. Gun yumurtladığımı öğrendim
Bir1kelebek Alexandra_grekova yok canım pik değil henüz hala 1 veya 2 günü var gözüküyor belki bu seferde 15. Gününde yumurtlama görüceksin bu arada çekinmeden sor lütfen zaten burası yardımlaşma platformu 🥹🥰🥰
Alexandra_grekova @Bir1kelebek @xyzxyz Merhaba, harika bilgilerinize ve samimiyetinize güvendiğim için 2 tanecik sorum var :) ❤️🌸🙏🏼 bu gün galiba pik oldu testim, öğlen yapmıştım. Şimdi ilişkiyi nasıl değerlendiemem lazım? Yarında mı gerek ilişki ve sabah mı olmalı? 
xyzxyz Alexandra_grekova pik gibi bugün. Saat 23:00 ve 12 saat sonra öğle 11:00 benim favori kombinasyonumdur. Bu iki saatte iki ilişki yaparsanız iyi olur. Normalde son adet gününüz ve adet döngünüz nedir?
Bir1kelebek Alexandra_grekova geç gördüm biraz kusura bakma ☺️ t çizgisi ne taraf pek anlayamadım ama pik diyebiliriz bugün yarın değerlendir 😍🥰 inşaAllah bebeğin sana tutunur 💓
Bir1kelebek Alexandra_grekova ilişkiden sonra hemen ayağa kalkmazsan daha iyi olur mümkünse kalçanın altına yastık koy öyle yarım saat bekleyebilirsin ☺️
Alexandra_grekova xyzxyz 22.00/ve sabah 06.00 gibi düşündüm çünkü eşim akşam 20.00/20.30 gibi eve geliyor. Kaçırmam umarım böyle yaparsam🙏🏼 kaçar mı acaba. Pik öncesi günleride değerlendirdim 2 gün 33 günde döngü sürem.12-16 ekim arasında sürdü 🌸
Alexandra_grekova Bir1kelebek max yazan kısmın orası galiba. Değerlendireyimdw saatlerini kaçırmak istemiyorum yarın için ama kafam karışık kaçırır mıyım çatlamayı diyw. Çok iyi kalbn var 🌸🙏🏼inşallah hepimizinki tutunur🥺❤️❤️
xyzxyz Alexandra_grekova normalde 12 ekim adet başlangıcı sayarsak 33 gün sonra 13 kasım yapıyor. -14 yaptığında 30 ekim senin yumurtlama günün olması gerekiyordu. Demekki senin adetin bu ay 33 gün sürmeye de bilir. Bu hesap genel de düzenli adette doğru sonucu verir. Bu ay yumurtalık geliştirici kullandıysan ondan da olabilir. İlişki saatlerini söylediğin saatler de yapabilirsin kuzum. Nasıl müsait oluyorsan o şekilde yap. Ama belki yarın pikin devam da ediyor olabilir. Bu da bir ihtimal. Saat 6 da istersen ilişkiden önce bir test yap. Gece saat 3:30 da birşey yiyip içmeyi bırak. Küçük tuvaletini de yap. Sabah 6 da uyandığında yeniden test yap. Eğer bu testi gördüğünden daha kısa sürede kırmızı olursa veya daha kırmızı olursa belki akşama doğru da kırmızı olabilir diye düşünüyorum. Eğer silikleşmeye başlamışsa sabah 6 da ilişki yaparsın. Akşam eşin geldiğinde bir daha yaparsın. Ama 6 da yaptığın çok kırmızysa ve akşama yine kırmızı göreceksen sabah 6 da ilişki yapmazdın akşam eşin gelince yapardın.
xyzxyz Alexandra_grekova ya da başka bir seçenek. Sabah 6 da ilişki yapmazdınız. Eşin öğle arası izin alıp gelebilirse sen 11 gibi test yapıp durumu kontrol ederdin. Eğer hala pik devam ediyorsa eşinin öğle arası gelmesine gerek kalmaz. Yok artık silikleşmiş görüyorsanız öğle arası için 1 saat iizin alıp, öğle arası saati de katarsa ilişki için zaman olurdu
Bir1kelebek Alexandra_grekova hiç bi şekilde kaçırmazsın merak etme sperm 2-5 gün yaşayabiliyormuş o yüzden kaçırma ihtimalin yok sadece tutuncak mı tutunmayacak mı onu bilemiyoruz işte 🥲🫠💕