Yine ben 🥹🙈
Kızlar sizlerden başka soracak bilgili kimsem yok kusura bakmayın darlıyorum sizleride
@xyzxyz @Bir1kelebek @gulsahh52
Ovulaayon testim 26 ekim pazar test kıp kırmızıydı pik dedik. Premom uygulamasınada ekliyorsun fotoyu oda test için oran veriyor ve 26sındaki test için oran 1.17 yüksek demişti uygulama.
Sonraki günlerde test yaptıkça oran düştü ,test çizgileri silikleşti gözle görülür şekilde. Dün falan gece acayip ateş basıyordu, bu sabah test yaptım baktım yine kırmızı. Yani sizce ben iki kez mi yumurtladım? Yoksa sizce acaba 26ekim pazar günü çatlama vs olmadı mı veya yumurtlama? Veya bu bir dalgalanma mı? 🙏🏼🌸

