@Bir1kelebek gçeen ay çok test kullanmadım ortadan başladım anlamadm bir şey , yani yükselişi görmedim ve pik gibi dendi ama sonrasında da yine testim bitmişti almadm. Belki gerçekçi pik diğer haftasındaydı kaçırdım . Ama bu ay kaçmasını istemiyorum, peki her gün test yapıcam❤️ . Bir de ilişkiyide bir dolu bir boş diye mi ilerleteyim sence? Ptesi oldu mesela . Ama böyle yaparsam da kalite düşer mi ki? Geçen ay böyle ilerledim ama son haftalarda düzeni bıraktım yapmadm.