mlsmrtgl GEBES3 kullandığınız ilacın bir zararı yok. O yüzden size kolay geleni yaşam kalitenizi iyileştireni seçmekte fayda var.
GEBES3 ghostty gerçekten öyle yanması bulanması kusması çok zor ama insan hep hangisi daha iyi acaba diyor 🫠🫠
GEBES3 Nimet_korkmaz öyleydi bende sürekli yatıyordum bi haftadır az yürüyüş zorla sonra yatış bugün biraz işlenebildim iyi geldi aslında 🫠
GEBES3 Deleted33000 bir sorundan olacağını düşünmüyorum da işte bulantı normal olanı dayansam mı falan filan dedim öyle 🥲
ylnydgd GEBES3 ben en ağırı olan Onyzd i 21 hafta bitene kadar kullandım. Çalışıyorum bulantı ile hayatıma devam etme ihtimalim yok. Detaylıya da girdim, fetal DNA da verdim şu an sıkıntı yok şükür
GEBES3 edaabykl evet aslında iyi hissettim ama bi tarafımda normali o bulansaydı dayansaydı diyor ya değişik psikoloji haklısınız 🤗
Havin49_ GEBES3 valla ben Buaralar mide yanması çekiyorum amcaoğlumda hiçbir ia fayda etmedi diye bunda da almak istemiyorum
Deleted33000 GEBES3 valla dayanabilecek gibiysen dayan ama senin sağlıklı güzel de beslenmen lazım canım ben hap içmeden su bile içemiyordum bazen hap bile fayda etmiyordu her hafta bulantı serumu takiyordu doktorum o şekilde bikac gün hap etki ediyordu
GEBES3 adatuna ya aslında çok iyi geldi ilk defa dün içtim hemen etki etti ama işte normali bulantı dayansamıydım falan diyor bi de bi anda kesilince ay bebek iyi mi ki falan diyor insan işte kaygı hep 🫠🥲
Meral_63 zeynepctk bana da primal iyi geliyor ilk gebeliğim bide gece iki tane alıp uyunca iyi oluyorum yoksa gün içinde ölüden farkım yok
zeynepctk Meral_63 ilk hamileliğimde gece bir tane içiyordum yetiyordu şimdi iki tane içtim yine fayda etmedi. Zoferi sabah kalkar kalkmaz içiyorum gün içinde biraz rahat ettiriyor ama yemek saati gelince çok kötü oluyorum