GEBES3 ben de sırf bu düşünce yüzünden bulantımın başladığı ilk 1 hafta ilaç vs içmedim ve perişandım. Ama sonrasında dayanamadım, doktorum prilam yazdı. İlk başta geceleri iki tane içip yatıyordum. Ama akşamı edemiyorum. Bugün ilk kez sabah da bir tane daha içtim ve kendime geldim. Yani diğer türlü ne su içebiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. Doktorum hiçbir zararı olmadığını söyledi. Günde 4 tane içme hakkın var dedi. Yurtdışı reelslerine de denk geliyorum. Bir çok yabancı anne bulantı için ilaç kullanıyor. Daha sağlıklı yaşayabilmek adına başka çaremiz yok. Tek duam bulantılarımın kısa sürmesi🥺