Rabia-Bay44 ben hatırlıyorum ilk gebelikte nst dim yanımda bur kadın vardı ebe ile konusuydu oda nst di kadına diyordu nefesini üstüme getirme konusunca resmen azarladı onu dedim valla kalkıp bi güzel saçını yolmak lazım ya bağırıyordu ordakilere ben olsam asla müsaade etmem bana bişey desinler işlerini insan gibi yapmak zorundalar bir kadın doğum yapınca okadar. Aciya katlanıyor özelikle normal dogum daha zor sabırlı olmayan biri yapmasın bu işi