asellim143_ eylulahsenn valla cnm en son onun yanına gittiğimde kontrollerimi yapıyordu ameliyatimada girdi şimdi bilmiyorum ama muayene giriyorsa ameliyatada girer
vanilya_kokusu_ asellim143_ evet burda gitmişti geri geldi çok şükür inşallah bu doğumum ona denk gelir🥹
eylulahsenn asellim143_ giriyormuş zaten. Sadece o gün nöbetçi ben olursam girerim dedi. Umarım denk gelir .
eylulahsenn asellim143_ ilki sezeryan olmuştu bu da mecbur sezaryen olacak herhalde. 3 yıl geçti normal doğuma alırlar mı onu da bi sorarım gittiğimde