Merhaba, Mardin devlet hastanesinde doğum yapmış olan anneler tecrübelerinizi yazabilir misiniz? Nöbetçi olan doktor kimse o giriyormuş doğuma. Herhangi bir sorun yaşadınız mı doğum sırasında ya da sonrasında? Odaları nasıl? İlgileri nasıl? Eskiden doğum yapmış annelerin yorumlarını okudum ancak yeni doktorlarda gelmiş sanırım o yüzden tekrar sormak istedim. İlk doğumum sezaryen olduğu için bu da mecburen sezaryen olacak ? Dikişte falan sıkıntı yaşadınız mı ?