EsoMom_ penbe_karisi gereksiz yer kaplıyor bence aşkım yine sen bilirsin oyun halısı en azından dikkat çekiyor daha iyi işlevi var bu söylediğinde 1 ay kullanabilir ancak ama bunsekilde beşikten uzaklaşan bebeklrr de var ona alıp beşikte yatmayan
penbe_karisi EsoMom_ ya oyun halısı var zaten şey düşünmüştüm çok küçük bir babynest değil orta büyüklükte almayı düşünüyordum o alacağım küçük besigun icinede girer 🤷
EsoMom_ penbe_karisi yine sen bilirsin yavrum ama bir ay süresi sonrasında aklı ermeye başlıyor şimdiki bebişlerin
izelaren Ben yataş Juno almayı düşünüyorum yatakta ortamıza yatırdığımda vs ezer miyiz diye korkmam en azından çok kısa süreli kullanılacak olması benim kafamı karıştırıyor sadece o yüzden daha almadım araştırıyorum
sara29 penbe_karisi ana kucağı alacağım ben ikinci olduğu için.. ilki kucakta gezdi hep 😁 babynest yatak gibi sanırım zaten beşikleri var ama bilemedim tamam
izelaren penbe_karisi yok çanta gibi değil küçük bir yatak gibi kemerli trendyoldan bak görürsün ama sadece 4 aya kadar falan kullanılıyormuş sanırım o yüzden çekinceliyim gereksiz mi diye
kaya_kaya penbe_karisi ben almıştım sallanan bebek beşikleri varya içine koymuştum sonrasında da yere serip içine koyuyordum bence kullanışlı sallanan bebek beşiğine yatak almaktansa babynest daha mantıklı geliyor.
Ceku256 penbe_karisi bende 2 çeşit ana kucağı, reflü yataklı baby nest, park beşik, puset her şey var en çok baby nesti kullanıyorum 😅 park yatağın içinde de onu kullanıyorum. 41 günlük bebeğim
Sultansultis penbe_karisi hoşunuza gittiyse alın yine ekstra yatak olur, misafirlikte falan da kullanılır. Ama tek başına yeterli olacak bi ürün arıyorsanız bence ana kucağı
zeynepckmm penbe_karisi babynest pişmanlıpım güzellğine aldanıp almıştım ama evin bir köşesinde süs objesi gibi durmuştu hep derim Allah kahretmesin nasıl öyle gereksiz bir şeyi aldım ona verdiğim parayı çok daha gerekli bir şey alabilirdim 😂 bence evinize bile sokmayın sjjdjd
Ozgemlym penbe_karisi ilk kızımda anneannemiz ve arkadaşı dikmişti set olarak bize ben kullandım ama 3-4 ay falan çokmu gerekli bence değil şuan duruyor beşiğe yatak alcaktım baktım tam içine göre yatak yerine kullancam beşiğin içine koyup 😂 anakucağı çok kullandık ama elektrikli falan değil manuel😊
penbe_karisi Ozgemlym bende beşiğin içine yatak almak istemiyorum 🥹 ondan dolayı biraz mantıklı geldi bana
Ozgemlym penbe_karisi yani var diye beşiğin içine koydum olmasa almazdım yün yastığımda sığıyor içine küçük beşikse öyle de değerlendirebilirsin😊