penbe_karisi Kızlar ilk gebeliğimde almadım sürekli kucagimdaydi besige bile ihtiyaç duymamıştım 🥹bunda nasıl olur bilmiyorum aklıma mantıklı gibide geldi gelmedi deee beni aydinlatirmisinizzz ?
Deletedmom_8793 penbe_karisi aslında sallanan Ana kucağı daha mantıklı geliyor bana buyukle ilgilenirken kucuk sallansin diye çünkü büyüğü de ihmal etmemek gerekiyor
myangelson penbe_karisi bence gereksiz. Ana kucağı varsa onu kullanırsın. Yoksa ben puset kullandım 😄
erikarpuz penbe_karisi reflü yatağı tarzında babynest almıştım burda önerdiler park yatakta da onunla yatırıyorum çünkü içinde kayboluyor annemlerde de onunla yatırdım elim ayağım oldu resmen
penbe_karisi myangelson manuel var elektirikli alacağım bu babynest besige kayilanlar varya hem koltuğun üstüne indiriim diye düşünmüştüm 😁😁😁
myangelson penbe_karisi gerek yok bence ya koltukta direk de yatabilir yani 😄 zaten sert zemin olması gerekiyor yumuşak istenmiyor 😄
myangelson penbe_karisi ben bu konuda biraz fazlalık gereksiz alınmasına karşıyım ya 😄 sadece ana kucağı alabilirmisim onu da beşikte var diye almadık oğlum sevmedi pusetle falan idare ettik tekrar hamile kalırsam alırım ana kucağı manuel 😄 çok kusan bir bebekti oğlum reflü yatağı almayı düşündük sonra onu da eşim yatağın altına yukselti koydu reflü yatağı oldu 😄 ek gıdada bile çok birşey almadım boşa masraf çoğu 😄
penbe_karisi myangelson 😁😁evet bende ilkinde çok ıvır zıvır almadım ama ilki biraz kıskanç olacak gibi 😁manuel var elektirikli sallamanak için alacgm çünkü sallasam büyüğü heves edip sallıyor arkadaşlarımın çocuklarına çok yaptı 🤣🤣
erikarpuz penbe_karisi umay bebenin babynesti çanta şeklinde olduğu için arabaya atıp gidiyoruz gittiğimiz yerde yatırıyorum
Sultansultis Babynest yumuşak ben beğenmiyorum. Bebek uyurken yatağında yatacak uyanıkken de etrafı izlemek ister babynestte etrafı izleyemez bence gereksiz. Juno yatak, manuel ana kucağı hatta pusette bile yatabilir evde bence onlar daha mantıklı
Ehjfjsjs penbe_karisi ilk oğlumda kullandım pişman olmadım şimdi kızıma kullancam temiz olduğu için. beşikte de rahat etmiştim oturma odasında da koltuğa katıp uyutmustum bazen koltuğu açıp ikimiz yatardik o babynestde yatardı rahat
myangelson penbe_karisi ahahaha 😂😂 elektrikliyi çoğu bebek sevmiyormus ya ille anaları uğraştıracaklar 😂😂 inşallah sizinki sever 😄
EsoMom_ penbe_karisi gereksiz yer kaplıyor bence aşkım yine sen bilirsin oyun halısı en azından dikkat çekiyor daha iyi işlevi var bu söylediğinde 1 ay kullanabilir ancak ama bunsekilde beşikten uzaklaşan bebeklrr de var ona alıp beşikte yatmayan
Sultansultis penbe_karisi hoşunuza gittiyse alın yine ekstra yatak olur, misafirlikte falan da kullanılır. Ama tek başına yeterli olacak bi ürün arıyorsanız bence ana kucağı