penbe_karisi bence gereksiz, ben manuel ana kucağı kullanmıştım ilk bebişte yine onu kullanacağım ama babam habersiz süpriz yapıcam diye beğenmiş yaptırmış babynest bişey diyemedim hevesi kırılmasın diye bide almış artık 😃 evim küçük bide o yer kaplıyor böyle büzgülü açılıp halı gibi olanlardan, 2hafta var doğuma önümüz kış, yere koyduğumda onun üstünde tutarım oynar sıcak tutar dedim artık öyle avutuyorum kendimi ama bende gerekli değill