Baklavaseverim busraaker Kız o zaman yoktu bir de influencerlar yüzünden markete geldiği gib bitiyordu herkes seferber oldu market market gezdiler 🤣🤣 en sonunda annem bir tane a101 e söylemiş şansa tam da sevkiyat günüymüş kayınpederim de aynı gün hale gidip 2 kg luk almıştı çok komikti ya 🤣
ongen ben haftasonu siyah incir diğer adıyla bursa inciri aşerdim aksamın 10unda her yerde aradık bulamadık şaka gibi, kaldırıma oturup ağlıcaktımm. sonra 7/24 açık Basmane’de bir manav varmıs orda bulduk 6-7 tane inciri soluksuz yedim hahaha
handan3958 humo27 canm 5 haftalıkken daha bebek bile oluşmamıştır aşermemen normal ilk 3 ay ben bulantı kusma yatalak olmuştum
Meltemanneolsun melikepolat05 ilk karpuz aserdim sonra da irmik helvası ve yeşil zeytin 😊 bir de balık ekmek
ebrukkaya Ben hamileliğimin ilk başlarında domates ve mandalina sanırım aserdim nasıl bir hsi bilmiyorum ama yeme isteğim onlara daha fazlaydı. Şimdi ise 12+4 yemeklere karşı çok düşkünlüğüm yok da böyle tuzlu ekşi istiyor canım hep 😂
humo27 edannnnur ben de korktum dedim bir şey var ilk hamileleğim biraz bilgisizim sanırım ne zman başlar acaba
zeynepckmm melikepolat05 size ilginç gelecek ama hiç bir şey aşermedim ne tatlı tuzlu hatta o kadar aç kaldım ki bişey yiyememekten 9 kilo verdim geceleri açlıktan ağlıyordum çok sonraları tatlı şeyler istedi cnm onlarda bulunmayacak şeyler değildi 🤗 şimdi kavuşmak için gün sayıyoruz
seniseviyorumallahim melikepolat05 aşerme tam olarak kaçıncı haftada başlıyor bacılarım😃 geçen haftadan beri canım tatlı değilde ekşi ve tuzlu şeyler çekiyor. Zaten hafif mide bulantısı var istifra etmiyorum. Tatlı önümde duruyor asla yemiyorum 7 haftalığım. Kızımda da turşu çok yemiştim. Bunun da kız olacağını düşünmekteyim 😃😃😃
krsln Her hamileliğimde deli gibi turşu yedim şimdi de durum aynı bide öncekilere nazaran et yemek istiyorum 😅
eco1727 melikepolat05 ay ben calpol şurup aşermiştim😂😂ara ara dolabın önüne gidip içtim insanın damak tadı değişiyor yemeyeceği şeyleri yiyesi geliyor nescafe içmeyen ben bağımlısı olsun çıktım
3melekannesiyim kayrakr midem asit yaptı çok afedersiniz tuvalete çıkınca zorluyordu bu defa karnım ağrıyordu ıkınma olduğu için vajinada ağrı hissediyordum baskı hissediyordum çok kötüydü