melikepolat05 Bende ilk oğlumda tatlıya deliren bir insanken tatlı görmek istemiyordum 😬Hatta iş yerimde ardarda doğum günleri vardı hergun yaş pasta kesiliyordu, normalde ben dilim dilim yerken o zaman asla elimi sürmedim 🤭 Devamlı domates soslu sarımsaklı ezme tarzı şeyler canım çekiyordu. Şimdi 2.ogluma hamileyim deli gibi çikolatalı tatlı istiyorum