Bitterinannesi Alievabl bende 12 haftayim bugun tam ama sat 10 aralik dogumda 17 eylul gozukuyor ala alla 🤔
Alievabl Bitterinannesi herkesde farkli oluyo canim mesela benim hesaplamamla doktorun dedigi tutmuyo ben 11+2 dusunuyorum doktor 12 hafta soyledi
Askkokuluyavrum Bitterinannesi canimm haftasına göre bazen ileride ya da geri de olabiliyor mesela benim sat a göre 11+5 ama doktora göre 12+3um
Aysedgrlikrkmz Haribo42 buaralar bende çok çabuk yoruluyorum yaaaa bi bulantım ve baş dönmesi oluyor 🙄🙄🙄
Bitterinannesi Alievabl gerci yumurtlamayla alakali da olabilir bende sat a gore 12 cikiyorjm usg de 11 kusur doktor gayet normal diyor
Alievabl kizlar benim karnim cok cabuk cikti normalmi bu? Bu arada azeriyim kusura bakmayin birazcik yanlis yazmis ola bilirim))
Seda5892 Alievabl benim de çok çabuk çıktı canım doktorum gazdır demişti ama gazla alakası yok gibi😂 bu derece gaz olamaz sanırım🤣🤣🤣
Melikesultan Alievabl benimde var karnım baya kızımda 6 aylıkken cıkmıştı oğlumda 2 aylıkken fırlamıştı
Mrvyksl Sat 15.12.2018 bugün ikiliye girdim muhtemel doğum 14.09.2019 ayrıca 1 hafta önder gidiyormuş
Alievabl Mrvyksl evet aynen bende ikiliye girdim sonuclar turkiyeye gonderilecekmis bizde boyle doktor her sey normal gozukuyo ama bizim testi yapmamiz lazim dedi))
Melek2102 Melikesultan bizimde dogum tarihimiz 9.9.19 🥰 Insallah Tam zamaninda gelirler cok güzel bir tarih ❤️
Melikesultan Melek2102 evett kızımda 4 günle kaçırmıştım 10.10.2010 olcaktı malesef 6.10.2010 oldu 4 gün bekleyemedi cadım
CerenKG Benimde sat 1 Aralık tahmini Doğum Zamanı 7 Eylül. En son Cuma günü kontrolüm oldu (12+6da) ikili test yapıldı ve oğlumuz olacağını öğrendik ☺️
bsrgz Seda5892 telefonumda 7 tane uygulama var. Hepsi de aynı tarihî gösteriyor valla. Bende anlamadım ki 🤷♀️
Beyazlale Benimkide şişik kızlar ama ben kilo alinca direk göbeğimden aliyorum. Birde sürekli yattigim icin cok gazim oluyor hareketsizlikten ben siskinlik olarak degerlendiriyorum 😊
Alievabl Bitterinannesi cinsiyet kiz gibi gozukuyo dediii ))) ama emin digilim 16 haftaya randovu aldim o zamana kadar catlarim
Aysedgrlikrkmz Nagihanbayrktr aynıyıx ay yaaa sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim 🙏🏼
bsrgz Seda5892 ayy yok ya çok pardon 7 aralık normalde son adet tarihim ama doktor 2 gun önceden geliyor dediği için bende uygulamalara sat ı 9 aralık olarak girdim ondan öyle. 4 aralık nikah tarihim aklım ona gitmiş 😂😂