Melikesultan Aysedgrlikrkmz evet aynıyız bizim yarın sabah ikili testimiz var ve nasip olursa cinsiyetide öğreniriz inşallah.🙏🏻🧿
Melikesultan Aysedgrlikrkmz bu arada bende izmirdeyim konakta ama buca kadın doğum hastanesine gidiyorum memnunum ordan doktorumdanda memnunum
Birkedibirbebek bsrgz aynıyıııız☺️ Ama biz geç döllenmeden 12+2yz doktorumuz 6sından sonra beklicez dedi☺️
Melikesultan Haribo42 arada oluyo öyle uyuyun yani vaktiniz oldukça fırsat buldukca uyuyun siz uykuyu sevin bebebkte doğunca cok seviyor cunku ben iki cocugumdada uyudum bundada uyuyorum
Bitterinannesi Haribo42 valla canim ben 12 haftaligim neredeyse 8 haftadir komalik yatiyorum 🙄 ne zaman gececek bu durum
Aysedgrlikrkmz Haribo42 buaralar bende çok çabuk yoruluyorum yaaaa bi bulantım ve baş dönmesi oluyor 🙄🙄🙄
Aysedgrlikrkmz Melikesultan ay inşaallah öğrenirsiniz bizde Perşembe gidecez 12+1 oluyor inşaallah bide öğreniriz ben gaziemirdeyim şimdilik burada yakın Gazikent özel var ona gidiyorum 🥰
bsrgz Seda5892 telefonumda 7 tane uygulama var. Hepsi de aynı tarihî gösteriyor valla. Bende anlamadım ki 🤷♀️
Asliyildirim Haribo42 ya benimde bi tuhaflık var 🤔 herkesin baştan olmuş bulantıları benim son 10 gündür oluyo. Geçicek dedikleri zamanda bulantısı başlayan var mı benim gibi?
Meripella Sata göre 12 eylül de doğucak 🐣 ama tabi küçük civciv ne zaman gelmek ister bilinmez anası gibi geç doğup kakamelini yiyebilir 🤪
Kevserbtr Benım bugun rahım agzı uzunluğu ölçüldü 31mm dr. İyi güzel dedı ama actıgım postta neete en az 35 mm olması lazımmış moralım cok bozuk kızlar :(
Alievabl bugun 12 hafta olduk cok sukur son adet 08.12.2018 14 eylul tesaduf ediyo dogum gunumde bebegimi kucagima almak nasib olur insAllah🙏🏻
Bitterinannesi Alievabl bende 12 haftayim bugun tam ama sat 10 aralik dogumda 17 eylul gozukuyor ala alla 🤔