shawty8876 benim doktorum 3 tane yumurta geliştirdi. O ay da hamile kaldım. 3 yumurta geliştirmek için de 2 farklı ilaç verdi. Biri klomen + letu. Neden tek çeşit hap kullanmıyoruz da iki çeşit kullanacağız dediğimde, her ikisinin de etken maddesi farklı dedi. Bu şekilde daha kaliteli yumurta büyüteceğiz dedi. Bunu ilk defa görmüştüm. Ben daha önce başka doktora gittiğim de sadece letu kulşandığımda hamile kalamamıştım. Başka bir doktora gittiğimde o da bana femara vermişti. Onunla hamile kalmıştım. Fakat düşükle sonuçlanmıştı. Bu arada Letu ve femara aynı etken maddeye sahip ilaçlar.