Esrakrc Ben 5 gün kullandım Femara 2 gün ara dün kontrolde 15 mm büyüme vardı tek yumurta gördü yarın yeniden bar kontrol
busrax_ shawty8876 bende ilaç kullanmadım ama kendiliğinden gelişen 2 tane 21mm lik yumurtam vardı doktor oviterelle verdi cumartesi vuruldum inşallah hayırlı sonuçlar alırız hepimiz
shawty8876 busrax_ ay inşallahh ya bende yarın kontrole gidicem 5 gün içmiş olucam bakalım kaö olmul yumurtam merak ediyorum
Boysmom2 Biranneadayi4 mevsimine göre hangi meyve varsa onu tükettim, yürüyüşüm de hafif tempoluydu günlük hareket ihtiyacımı karşılayacak kadar
bsraltnsy shawty8876 bu dönemde incirde cok güzel fayda ediyor bende femara ile kaldım incir yedim hergun 2 tane yunurta kalitesi icin
siinemyy Merhabalar 🤗 bende letu kullandım, 1 yumurtam gelişmişti 17 mm çatlatma iğnesi kullanmadan çok şükür gebe kaldım 🫶🏻 sizde güzel haberler alırsınız inşallah 🤍
merveee009 ozgeysr Yarın kan vereceğim, inşallah olur Allah isteyen herkese hayırlı bir evlat nasip etsin ✨🙏