bsraltnsy Ahben0104_ kesenden sonra kalbi var sonra cinseyeti var hamilelik tamamen sabir işi insan sabrı öğretiyor
bsraltnsy Ahben0104_ olmayınca çok zor ben 3 yıl beklemedim ama son 1 yılım hep neden olmuyorkiyle geçti rabbim banada nasip etti insAllah saglicakla kucagimiza aliriz bebislerimizi
16112024 Bburcuyavuzz hayır cuma günü verdim çıktı sonuçlar ama ben pek bir şey anlamadım doktora gösterecm
asenazeynep Ahben0104_ canım, hayırlı uğurlu olsun bence artış gayet güzel gözüküyor, kısa süre içinde kese görünümünü de görürsünüz çok sevindim✨❤️
tugbak2410 Bnm beta değerim 83016.3 yarın ilk defa doktor kontrolüne gidicem bu değerle ikiz olma ihtimali var mıdır?Şu an 10 haftalk falan oluyor
asenazeynep 16112024 maşallah kaç günde bu artış oldu, kısa sürede bence tekrar doktora görünün, ikiz olma ihtimali var mı ailenizde? Benim en son dört haftalık olunduğunda beta bakıldı o yüzden bilemiyorum
Bburcuyavuzz 16112024 en sonki verdiğiniz tarihle yeni verdiğiniz verdiğiniz kan tahlili ile bu kadar artması normal en yakın zamanda kese görmeye gidebilirsiniz
16112024 asenazeynep en son 8 Ekim’de kan verdim ve bu sonuçlarda cuma günü verdiğimdr ailemiz de ikiz falan yok olma ihtimali var mı