16112024 asenazeynep en son 8 Ekim’de kan verdim ve bu sonuçlarda cuma günü verdiğimdr ailemiz de ikiz falan yok olma ihtimali var mı
asenazeynep 16112024 Her ihtimal mümkün tabii, benim annemin kendi ikizi var ama bizde öyle bir durum söz konus olmadı mesela..istiyorsanız inşallah olurr🥹 Ben bir de peş peşe kan verdiniz sandıımm✨
16112024 asenazeynep hayır adetim gecikti hastaneye gittim 8 Ekim’de kan verdim daha sonra sonra da cuma günü sağlık ocağında verdim işte
Bburcuyavuzz 16112024 en sonki verdiğiniz tarihle yeni verdiğiniz verdiğiniz kan tahlili ile bu kadar artması normal en yakın zamanda kese görmeye gidebilirsiniz
16112024 Bburcuyavuzz yaaa doktor bize 20 gün sonra gelin demişti o yüzden bekliyorum inşallah iyi haberler alırım
sbulut64 Ahben0104_ benim ilk gebelikte 1337 ikinci gebelikte 31 di değerim ikiside çok şükür sağlıklı ❤️😊 değerin azlığı bebeğin küçüklüğünü gösteriyor her hafta katlayarak artacaktır için ferah olsun 😊😉