23+2 deyim 17. haftada tartıldım 5 kilo almışım 6 haftadır beyaz ekmek pilav makarna fastfood kızartma abur cubur şerbetli tatlı vs çıkardım hayatımdan şuan sabit ilerliyorum arada kaçamaklar tabi ki oluyor çünkü canım çekiyor ama ertesi gün sebze ağırlıklı şeyler yiyip dengelemeye çalışıyorum umarım aşırı kilo almam çünkü çok zor kilo veren bı yapıya sahibim önümde 17 hafta var tahminen, bundan sonrası umarım bebeğin kilosu olur 😅😅