Melike_2907 Gmzle ben kilo almayım dıye az yedim 37 haftaya kadar 4 kilo aldım suan bebeğimin gelısımı geride bence takmayın hiç yada illa da az alıyım dersenız dıyetısyenle ilerleyim ben ilk gebelıgımde de az almıştım aslında 11 kılo almıştım sadece ama bu sefer fazla taktım az aldım suan keşke kılo alsaydım da bebegım gelısımı güzel olsaydı dıyorum
Gmzle Melike_2907 bende ilk gebeliğimde az almıştım sanırım bende az yemeliyim ya da bebeğe kilo aldrck şeyler yemeliyim
yahya2024 Melike_2907 kilo alimimiZ ile bebeğin gelişimi aynı sey değil ki canım. Bebek kilo alsın istiyorsan ona göre tuket mesela . Muz yer fıstığı tahin susam vs vs gibi
Melike_2907 Gmzle az yemeyin gerçekten az yemeyin çocuğa yazık dengelş ve güzel beslenın ben az yedim çocuğum suan gelişimi geri karnımda
runcet Gmzle 21+1 deyim 2,7 kg aldım. 1 haftadır her gün orta tempo 45 dk yürüyüş yapıyorum böyle devam etmek istiyorum, zaten kilom var minimum kilo artışıyla doğuma gitmek istiyorum 😵💫
User147874 Gmzle 21+4 haftalığım bende 64′le hamile kaldım 69 kg oldum çok yürüyüşte yapmıyorum açıkcası umarım doğuma kadar şişmem 😅
ozzz06 Gmzle 3. Gebeliğim ikisinde de 12 kilo aldım ve hemen verebildim çok şükür. Sağlıksız beslenen biri zaten değildim . Kiloya hiçbir zaman takıntım olmadı normalin dışına çıkılmadığı sürece bu konuya takıntılı olmak bana yanlış geliyor. Psikolojiyi bozan bir sürü şey var buna takılamam nir de 🤣
sulectn Bende şuan 4 haftaligim ve 71 başladım ne yapacağımı inanın hiç bilmiyorum akıl verin kizlqr ikinci hamileligim ilk kızımda sadece 7 kilo almıştım ve kızımda büyüme geriliği vardı çok yemek yemedigim icin
yahya2024 Bbgg maşallah size tükettiğiniz halde bence cok az almışsınız. Ben o kadar dikkat ediyorum sözde ama maalesef ki her ay kilom artıyor daha 15 haftalık:(
Bbgg yahya2024 bu bünyeyle alakalı bir şey sanırım ama hiç üzülmeyin bence bebeklerimiz yeter ki sağlıklı olsun boşverin 🥹
Havin49_ yahya2024 hem iştahsızlık vardı hemde doktor ilk üç ay bebek senden beslenmiyor biraz versen iyi olur dedi gece yemlerini fln kestim ama şuan gemen hemen 20 haftalık oldum artık durduramıyorum kendimi kilo almadım daha ama doktorum artık mecbur yiyeceksin ama ölçülü ye dedi cnm
Melike_2907 yahya2024 ikisi aynı şey değil tabikide ama ben kendim almamak için yemek yemedim ondan bebegım almadı ondan bahsediyorum
kupkup06 Gmzle ben 12 haftalik bulanti kusmalardan dolayı cok fazla kilo verdim insallah almaya başlayacam cok şükür 2 haftadır yavaştan yemeye başladım ama hala hafif bulantilar halsizlikler var benim gibi olan var mı
Ballkusum_33 kupkup06 benn bende 12 haftalık 68 ile başladım şuan 67 kg. Bulantılarım hafifledi ama tahminen iki üç haftaya tamamen geçer ilk çocuğumda öyle olmuştu umarım bunda da öyle olur
gizemseker kupkup06 ben de 13+3deyim. 52 kg ile hamile kaldım şu an 51 kiloyum. Bebeğin gelişimi normal. Ben bulantı ve kusmalardan ötürü doğru düzgün beslenemedim
Aysetuzlu kupkup06 Ben canım şuan bende 12 hafta içindeyim 6 kilo verdim mide bulantılarından düzene bi girem dikkatli şekilde kilo almak istiyorum benim boyum kısa malesef
yagci erimaras bence yememelisin ben öyle bir hata yaptım ve inanılmaz rahatsız etti karnım patlayacak gibi oldu
tvlbyk Kızlar kilo almayınca bebekte almıyor diyorlar inanmam gerekiyor mu 19 haftalık olduk artık sadece 2 kilo aldım ama her kontrolde sağlıksız vs bişey demedi doktorum
sader tvlbyk ya ben buna inanmıyorum instada baassena diye bir kadın var eşi ve kendisi sporcu. kız hiç kilo almadı nerdeyse ama bebeği öyle bir kilolu doğdu ki herkes çok şaşırmış 57yle doğuma girmiş kız. bi bakın isterseniz