Bbgg mrveelmceyln ben de öyleydim işte mide bulantım çok fazlaydı ona rağmen aldıysam sonra ne yaparım diyordum, hatta bi ara tartılmadım korkudan ,geçen bi tartıldım aynıyım . Güzel beslenelim bebişlere yarasın yediklerimiz inşallahh
Bbgg elifbalin ben de çok acıkıyorum canım hep cici boğaz istiyor 🥲 şuan bile açım üşenmesem bir şeyler yiyicem kalkıp , bazen vicdan azabı duyuyorumm iyi beslenemiyorum diye
rukeniko Gmzle şeker kola ve diğer meşrubatlardan basit karbonhidratlardan ve paketlı ürünlerden uzak kalacaksın bol su içeceksin ayran sade maden suyu ev yapımı meyvesuyu ya da kompostolar iç proteinli besınelr tüket bır de sebze meyve kuruyemiş tüketeceksin
rukeniko seymaaa393_ tatlı ihtiyacını meyveden gider ya da sütlü tatlılardan ya da bal yoğurt ve meyve karıştırıp ye olmuyor mu öyle
Hzlkya Gmzle canım bebege kilo aldıran şeyler ye muz gibi yoğurt gibi ceviz gibi yumurta gibi ara ogunlerinde mesela bı kase yogurt ye sonra git gel ceviz ye aradan zaman geçsin Muz ye bitane sonra havuç yiyebilirsin bebeğin suyunada iyi geliyormuş bir tanede ondan yiyebilirsin hamur işinden uzak dur arada canin çekerse hicbirsey olmaz tabi bol su içmeyi ihmal etme günde iki tane tam pişmiş yumurta ye bebeğe kilo aldıran protein kaynağı çünkü
Gmzle Hzlkya hepsinden yemek istiyorum yumurta yoğurt mide bulantılarım devam ediyor ne zaman geçecek ve de yemeklerin kokusundan midem bulanıyor zaten
Aysetuzlu kupkup06 Ben canım şuan bende 12 hafta içindeyim 6 kilo verdim mide bulantılarından düzene bi girem dikkatli şekilde kilo almak istiyorum benim boyum kısa malesef
Hzlkya Gmzle prilam Dr diye bir ilaç var hamileler için üretilmiş onu kullandım ben doktoruna söyle yazsin sana canım iştahın geri gelir benim 6. Haftamda mide bulantilarim başlamıştı o zmandan beri kullandım
sader tvlbyk ya ben buna inanmıyorum instada baassena diye bir kadın var eşi ve kendisi sporcu. kız hiç kilo almadı nerdeyse ama bebeği öyle bir kilolu doğdu ki herkes çok şaşırmış 57yle doğuma girmiş kız. bi bakın isterseniz
Hzlkya Gmzle hemen bırakmamak gerekiyor geceleri yatmadan iki tane içiyorsunuz yetersiz kalıyorsa gündüzde içebiliyorsunuz başta işe yaramıyor gibi geliyor sonra vücut alışıyor etkisini gösteriyor
Hzlkya Gmzle yok canım geceleri iki tane alıyorsun yatmadan bir süre sonra etkisini gösteriyor gerçekten dene zarari yok zaten gör bak rahatlıcaksin yemeğe donuceksin ben kaç kere hastanelik oldum ne serumlar aldım açlıktan susuzluktan hicbirsey yiyip icemiyordum
Bbgg flover0 evet yaptırdım herkeste çok duydum çıktığını kesin bende de çıkar dedim çünkü normal bir şeker alımı olmuyor benim aşırı tüketiyorum , aksine şekerim baya düşük çıktı olması gerekenin de altında. Doktor sık sık ara öğün yap dedi