minikkalp2 Selenavci63 çatlağım yok kuzum sadece kaşınıyorum ufak ufak ama güzelce de nemlendiriyorum her yerimi. Yarın sorucam doktora kolestaz dan korkuyorum :(
almirmomy cakirbebek insan şaşırıyo değil mi ne kdar değiştiğine sen de daha çok fark vardır☺️gebelik şekeri yok demi canım kaç haftalıksın
cakirbebek almirmomy 32+6 şeker yok ilk kızımda da toplam 35 kilo almıştım. Ben hamileliklerimde çık alıyorum ve gerçekten çoook değişiyorum heryerim şiş 😀
almirmomy cakirbebek maşallah canım gitmişmiydi ya sonra ben ilk bebeğimde 14 kilo almıştım bunda çok aldım 😀
ipekmom_ minikkalp2 bende 8istemiyordum ailede 8kasım var doğum günü olan 😂 6sı olsun dedim hatta ama 1gün 1gündür 7si iyi deyip verdi günü 🥰 sizin ne zaman belli olacakk
Symylldz minikkalp2 33 haftadan selamlar yarın doktorla konuşacağım ağrılarım çok şiddetli özellikle karın sertleşmelerim ve alt kemik ağrılarım bakalım ne diyecek bu hafta bebek ve kendim için hastane çanta hazırlıklarına başladım 😕
Zelis_ozdrgn yldzmtlu bende 30 haftalık oldum bana 31 de kontrole gel dsdi sonrasında nstye her hafta mı bağlıyorlar canım
yldzmtlu Zelis_ozdrgn vala ne şekil çağırır doktor bende bilmiyorumki ilk nstye 32 bağlıyorlar benim ilk hamileligimde 33 haftada kontrole gittim sancilarim kasilmam çıktı doğuma alındım belki erken doğum riskinden dolayı dedi doktorum bir bilgim yok
cakirbebek almirmomy gitmişti 10 kilosu kalmıştı ama önceden çok zayıftım o yüzden sırıtmadı ama şimdi ne kadar kalır bilmem 😀