Elifsemra minikkalp2 aynı Allah’ım vaktinde yaveularimizi kucagimiza almayı nasip etsin kolay doğumlar ile 🌸❤️
yldzmtlu Zelis_ozdrgn vala ne şekil çağırır doktor bende bilmiyorumki ilk nstye 32 bağlıyorlar benim ilk hamileligimde 33 haftada kontrole gittim sancilarim kasilmam çıktı doğuma alındım belki erken doğum riskinden dolayı dedi doktorum bir bilgim yok
minikkalp2 almirmomy aldım kuzum 8 kasıma 38*6 ya denk geliyo. 3 kg olmus 3500 olarak doğar dedi sen naptın
almirmomy minikkalp2 banada 4 kasıma verdi senin ki iyi olmuş ama bende belki iyi giderse süreç biraz daha geç alın diyebilirim kilosuna da 3050 dedi
minikkalp2 almirmomy okullar tatil oluyor kuzum cumartesiye denk gelicek. Babalık iznini de eşim tüm hafta olarak kullansın diye (araya hafta sonu girerse onu da babalık iznine katıyorlar)
almirmomy minikkalp2 bugün ve gece sancım vardı ama düzenli değildi karnımın altı zaman zaman çok ağrıyo sende de oluyo mu dediğin gibi günler durdu sanki zaman geçmek bilmiyo
minikkalp2 almirmomy oluyo canım malesef benim önceki dikişlerimde de incelme ve yırtılma var bu yüzden de cok ağrım oluyor yürüyrmiyorum