minikkalp2 atatürk sevdalısı biri olarak canparçamın 10 kasım da geleceği şoku 🙄 her yıl biz nasıl doğum günü kutlaması yapacağız artık 11 kasima sarkar ama asiriii heyecanliyim we korku hissediyorum 3.hamileligim olmasına rağmen hangi anesteziyi secsem deli olacagim her iki anesteziyi de yaşadım ilk dogum spinal sonrası şiddetli baş boyun ağrısı genel anestezi ise ikinci dogumumdu uyanır uyanmaz kesmeyinnn durunn uyandım ben diye basbas bagirmisim koridorda halbuki dikim bitmiş bile müthiş bı kesi ağrısı yaşamıştım şimdi korkuyorum hangisi daha iyiydi hangisini sececem bilmiyorum 😔😔