minikkalp2 aynen ya bugün acile gittim bebek hareketlerinde azalma var diye nstye bağladılar sancı çıktı ve bebek hiç hareket etmedi sonrasında serum taktılar açılma var mı diye muane ettiler. serumdan sonra tekrar nstye aldılar ara ara sancım var umarım erkenden doğurmam daha 34 haftalığız tırsıyorum biraz 🫠🫠