minikkalp2 almirmomy oluyo canım malesef benim önceki dikişlerimde de incelme ve yırtılma var bu yüzden de cok ağrım oluyor yürüyrmiyorum
almirmomy minikkalp2 erken gelmesinde diyorum belkide benim de ağrıyan dikişlerdir içten içten öyle ağrı oluyo ki dikişlerinin inceldiğini doktor mu dedi sana nerden anladınız
Ayfer_alkc minikkalp2 37+5den selamlar 🤭 karın sertleşmesi mahvetti bizi , gece sağa sola dönemk de cabası 🤦♀️ doktor daha var doğumuna dedi normal doğum bekliyoruz inşallah bakalım kasım sonunu bile görebilirsin dedi ilk çocuk ✨
BilgemAnne Ayfer_alkc benimde 37+5 bekliyoruz bakalım ilki sezeryan. Ssvd olur diye ümidim var 40a kadar bekleyeceğiz 😇
Ayfer_alkc minikkalp2 valla yaa gece uykum yok neredeyse sağa sola dönmek o kadar zorlaştı ki 🤦♀️ amin herkes bebişini sağlıkla alsın kucağına 🤲
minikkalp2 Nurussemss evet canım annem okul tatiline denk gelicek eşim de doğum cumartesi olsa da babalık iznini pazartesi başlatıcak daha uzun kalmıs olcak yanımızda