meryys öncelikle çok geçmiş olsun bende önce 1 boş gebelik sonrasında ikizlerime hamile kalmıştım herşey yolunda giderken 13. Haftada ikisinin de kalbi durdu ben cinsiyet öğrenmek için gitmiştim ağlayarak eve döndüm çok zor günler gerçekten ama rabbim dayanma gücü veriyor, bende pıhtılaşma testi yaptırdım temiz çıktı sonrasında baya bi ara verdim ben o sürede hacamat yaptırdım vücudumu temizlemek için ikizlerden 10 ay sonra hamile kaldım, stressiz olmak mümkün değil bilirsiniz yani bunu her hafta kontrole gidiyodum yine pıhtılaşma olmamasına rağmen doğuma kadar kan sulandırıcı iğne kullandım, çok şükür bebeğime kavuştum. Biz de eşimle genetik vs baktırdık herşey temiz ikizleriminkine de baktırmıştık onlarda sağlıklıydı hala neden kaybettiğimizi bilmiyoruz ama bazı hastalıklar genetikte gözükmüyormuş, belli ki sağlıksızlardı kendi kendilerine kalpleri durdu, onlar bizim cennetteki meleklerimiz ve şefaatçilerimiz 😍🌸