meryys Ben 23. Haftada kaybettim. Kalp durması değil ama erken gelmesinden dolayı. Doktorlar hamileliğim boyunca genetik test istediler. Engelli muamelesi yaptılar. Bu hafta sonuçları aldık. Genetiği tertemiz…
Fakat genetiğinin tertemiz olması vücutsal bir hastalığı olmayacağı anlamına gelmiyor dedi doktorum.
Belki de ilk bebeğinizin kalp rahatsızlığı vardı ve kalbi dayanmadı.
Başınız sağolsun. Rabbim yeni bebeğinize ömür versin. Bazen bazı şeylerin sebebi de olmuyor… Yaşamamız gerektiği için yaşıyoruz… Sınav dünyası. Ömürleri o kadar yazılmış…