meryys başınız sağolsun rabbim nir daha böyle bir acı yaşatmasın,2 defa yaşadım bende
Kendi kendine kalbi atıyorken duruyordu
Kürtaj oldum zaten
Genetik testi kromozom testi ne varsa ettirdik
Kan pıhtılaşma tek çıktı bizde
5.gebeliğimde çok şükür sağlıklı bir şekilde ilerleyen bir hamilelik geçirdim
Tam umudumu kaybediyordum
Rabbim seninde yüzünü tez zamanda güldürsün sağlıkla kucağına aldığın gün gelsin