Meral_63
penbe_karisi
Kızlar benim kendi doktorum bana magnezyum vermemişti , vifolic diye bir Folik asit var doğurana kadar kullancaz dedi geçen acildekiler de bana magnezyum yazdılar , genellikle folik ilk 3 ay kullanılıp bırakılıyor ya belki folik kullanmadığımı düşünerek magnezyum vermiştir dedim . İkisi bir arada kullanılıyor mu biliyor musunuz ?