penbe_karisi Kızlar günaydın arada bir böyle hafif adet ağrısı gibi ağrı oluyor karnimdaa acaba sizde de oluyormuu aynı haftada olannn kizlarrrim
asil15 penbe_karisi bende aynı durumdayım canm hiç iş yapamıyorum sanki 9 aylik hamile gibiyim ilaçlar olmasa tamamen bitik durumdayım
ahsenimdeahsenim penbe_karisi sizinde vajinada islaklik oluyor mu .cis gb boyle acik renk .bide surekli cise gitme istegim var ayni haftadayiz diye sordum.idrar mi kaciriyorum anlamadim
vanilya_kokusu_ penbe_karisi 3 gündür bende oluyor doktora gitim buggn normal dedi karnın büyüyor ondan olabilir dedi bide benim her adet tarihinde nednesw ağrıyor bide idrarimda yanma var di benim ilaç yazdı
asil15 penbe_karisi oluyor canm en başından beri arada geçiyor ama devamlı oluyor 2 gün önce kontrol vardı hersey gayet yolunda dedi bende demekki böyle devam edecek diye kendimi avutuyorum
penbe_karisi asil15 evet arada oluyor geçen bende perinatolojiye sordum normal dedi ama yinede insan tedirgin oluyor 🥹
penbe_karisi ahsenimdeahsenim yok canm olmuyor ilk zamanlar hafif ıslaklık hissediyordum özellikle yürüdüğüm zaman oluyordu şuan sürekli yatiyirorm plesentadan ötürü 🥹🙂↕️
Minikcivciviimm ahsenimdeahsenim bende de iki gundur basladi daha fazla çıkmaya başladım birde sanki kendi kendine geliyor gibi karın buyudukce oluyor demek ki 21 hafta oldum bende bugün
asil15 penbe_karisi vallahi ben alıştım bitanem banada normal dedi doktor kanama yada suyun gelmediği sürece normal dedi napicaz artık bacim bizimde demekki 9 ay böyle gecicek çok şükür yarıya geldik dayanicaz
ahsenimdeahsenim penbe_karisi bende yatiyorumda hem ywnma oluyor hemde islaklik sureklide cisim var ve hissediyorim.doktora sordum suyun normwl iyi dedi.bir hafta snra bakslim azalmissa test yapariz dedi
penbe_karisi ahsenimdeahsenim idrarda yanma enfeksiyon olabilir mi acaba bu arada perinatoloji kaç haftada bir seni görmesi gerekiyor canım
ahsenimdeahsenim penbe_karisi 3 hafta snra gel demisti.ben ozeldeki doktorumada gittim bu hafta 3 haftayi beklemedim
penbe_karisi ahsenimdeahsenim hmm banada sık takip yazmış kendi doktoruma vereceğim kağıda bu arada iğneyi kestii perinatoloji rahimde kan partikülleri varmış
penbe_karisi vanilya_kokusu_ benim adete daha var da arada böyle adet sancısı gibi ağrı oluyor sonra geçiyor
penbe_karisi vanilya_kokusu_ kız tm da ben ilkini unutmuşum 😁bu 2 ncı sanki ilk defa hamile kalmış gibiyim