asil15 penbe_karisi aynen öyle bitanem 6 7 haftalikken ne zaman 19 20 olucaz diyordum ama bak hayalini kurduğumuz haftalardayiz cok şükür
EsoMom_ penbe_karisi ah ahhhh sen ağrıyı ilerleyen haftada anlarsın bu çok iyiymiş dersin içimden geçiyor resmen skskkdksk
asil15 penbe_karisi ay bende bende inşallah sağ salim o haftalarda görürüz canm aman şunun şurasında 10 hafta var.sojrasida inşallah sağ salim doğum zamanı 🥰🫶
penbe_karisi asil15 amin aminnn kış saati ya günler niye kisalmadi yaaa biran önce gecseydii 😁😁😁çok uzak geliyor gözüme 30
asil15 penbe_karisi aynen askim kocalar ise bebeler uykuya hop bizde buraya yemek falan yapamazsak da artık bebek var bahanemiz de hazır 🤣
Minikcivciviimm ahsenimdeahsenim bende de iki gundur basladi daha fazla çıkmaya başladım birde sanki kendi kendine geliyor gibi karın buyudukce oluyor demek ki 21 hafta oldum bende bugün
ahsenimdeahsenim Minikcivciviimm bendede salidan beridir var.doktora gittim suyun iyi dedi.1 hafta snra gel azalmissa test yapariz dedi.dun yoktu mesela bugun yine var.anlamadim ne oldugunu.idrar gb kokuyo normaldede idrarimi cok tutwmazdim.bebek hareket ettikce akiyo gb geliyo
Minikcivciviimm ahsenimdeahsenim normal ya galiba benim senin kadar cok degil ama oluyor benimde akıntım cok sulu oluyordu kokladim idrar gibi korkmuyordu korktum gittim doktora test yaptilar ama amniyon sıvısı değilmiş enfeksiyon vardi o zaman ilac kullandim ama simdi hafta buyudukce idrar artıyor ya
esraaa97 Aynı bendede sık oluyor adet zamanları olmasa bile yine günlük ara ara adet olucak gibi kramp sancı giriyor normaldir inşallah çoğunda oluyormuş 23 haftadayım
Minikcivciviimm esraaa97 normal galiba bende de oluyor arada kasıklarda böyle adet olacakmis gibi haftaya kontrolum var gittigimde soracağım 21 haftaligim bende