Yelizumay aysegulozak canım ben de seninkinde gördüm çizgi ama işte malum mimli test Artımed inşallah doğrudur testlerimiz umutlanmayalım ama🙏
Yelizumay Allahneverdiysee aynen canım bende hiç sevinemiyorum kuruma çizgisi değil tabi ilk dklarda çektim 2 gün var bat 19
Yelizumay 1oglanannesi inşallah kuzum bende inan hiç umutlanmıyorum kendimi kaptırır negatif görürsem çok ağlarım geldi başıma
Yelizumay Allahneverdiysee markayı bilmiyorum ki nasıl yorumları okuyunca predictor bile bazılarına yanlış pozitif vermiş ondan asla yüzde yüz güvenmem
Allahneverdiysee Yelizumay burada yalancı pozitif verdiğini okumuştum bu markanında erken sevinme inşallah vardır canım dua edeceğim
Yelizumay Allahneverdiysee aynen kuzum bütün testlerde yanılma payı var inşallah vardır duaların için teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏
Yelizumay tanemm19 aynen kuzum regl geçsin hastaneye gittiğimde vericem inşallah vardır sağlıkla dua eder misin🙏
tanemm19 Yelizumay etmezmiyim hiç 🥰 rabbim gönlünden geçirdiğin ne varsa nasip etsin inşallah güzel haberler almanı diliyorum inşallah bebişin seninledir ❤️❤️❤️
serenss Yelizumay nimo ise yalancıdır ben de de aynıydı hamile değildim. sayfamda var girip bakabilirsiniz
Yelizumay serenss kuzum nimoyu geçtim zaten prodoctor yaptım onda da silik çıktı hiç kullandın mı prodoctor