tanemm19 Yelizumay etmezmiyim hiç 🥰 rabbim gönlünden geçirdiğin ne varsa nasip etsin inşallah güzel haberler almanı diliyorum inşallah bebişin seninledir ❤️❤️❤️
sakaryamm54 Yelizumay Aynı bu şekilde öğrendim gebeliğimi ve bu test asla yanıltmıyor hayırlı olsun var bence
sakaryamm54 Yelizumay 1 günde koyuluk olmaz ki 2 günde bir takip etmen gerekiyor ama benim mesela ilk beta 66 çıktı onda test nasılsa 314 çıkan betamda yine test aynı çıkmıştı aynı siliklikte yani