zuleyha12756_ Yelizumay bende adett gunumden 6 gün önce yaptım böyle belli belirsiz gözüküyordu adet gunume iki gün kala gene nimo erken gebelik testi yaptım çift çizgi çıktı yani ben onunla öğrendim daha önce de yaptım bana yalancı pozitif vermedi
Yelizumay zuleyha12756_ ayy inşallah kuzum doğru veren bi tek sen çıktın ilk defa onda negatif çıkan birini duydum inşallah benim de doğrudur 🙏
Yelizumay amphitrittee Allahneverdiysee zuleyha12756_ ilkiminannesi sakaryamm54 tanemm19 Kızlar işten eve gelirken eczaneye gittim prodoctor vardı onu aldım az önce yaptım bi bakar mısınız
amphitrittee Ben nimoyla öğrendim gebeliğimi ama brnfr bayağı kıpkırmızı cıktı ikinci çizgi hayalet çizgisi genelde yalancı pozitif
Yelizumay amphitrittee adete kaç gün kala yapmıştın bi de benimki ikisi de akşam yaptım yani sıvı tüketip beklemeden yaptım bilsem ki doğru silikliğini kafama takmazdım ama çoğunda yanlış pozitif vermiş
amphitrittee Yelizumay 2 gün kala yaptım ben silik yalancı pozitif zaten ama benimki kıpkırmızıydı hani yalancı pozitif diyebilecek silikliği yoktu
Allahneverdiysee Yelizumay evet silik görünüyor. Güvenilir bir marka mı acaba ? O kadar yalancı pozitif gördüm ki var gözüyle bakamıyorum . Bu arada regline kaç gün var
serenss Yelizumay nimo ise yalancıdır ben de de aynıydı hamile değildim. sayfamda var girip bakabilirsiniz
Yelizumay Allahneverdiysee aynen canım bende hiç sevinemiyorum kuruma çizgisi değil tabi ilk dklarda çektim 2 gün var bat 19
Yelizumay Allahneverdiysee markayı bilmiyorum ki nasıl yorumları okuyunca predictor bile bazılarına yanlış pozitif vermiş ondan asla yüzde yüz güvenmem
Yelizumay 1oglanannesi inşallah kuzum bende inan hiç umutlanmıyorum kendimi kaptırır negatif görürsem çok ağlarım geldi başıma