anonim51 3.gebelik 22+1 ben gündüzleri çok gidiyorum ya suyu da çok tükettiğim için olabilir ama az gelio ama kasıklarıma ağrı girio tuttuğum zamanda diğerlerinde hep gece çıkardım ama bu çok çok farklı ilerliyor gebelik…Ben ilk iki gebeliği çok rahat geçirmisim meğer