anonim51 Madeinpelinn bende doktoruma söyleyim yazıdırım birde gerçekten bacaklarımda ağrı kasılma oluyor artık
Minikkkk_0 anonim51 benimde ilk evet geleceğe bakınca daha çok barmış gibi geçmişe bakınca çok hızlı geçmiş
anonim51 irmairma nerdeyse aynıyız bende 57yle hamile kaldım 61 kiloyum ama baya oldu tartılalı şişlik falan yok ellerinde ayaklarımda ama ağırlaşıyom sürekli lavaboya kalkıyorum özellikle geceleri
irmairma anonim51 bende öyle az da olsa tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum özellikle geceleri , şimdiden böyleysek ilerleyen aylarda napıcaz😁😅
anonim51 yasinmerve amin inşallah Allah’ım hepimizin kucağını doldursun inşallah olmayanalara da en güzel şekilde tatırsın cinsiyetiniz ney canm
pozitifanne06 anonim51 22+5′ten Selam. Ben de gecelerin sürekli tuvalete kalkıyorum 7 kilo aldım 2 haftadır kilo almadım için mutluyum. 4 gün önce kızım olacağını öğrendim. Şimdilik başka bir problem yok çok şükür iyi gidiyor
anonim51 pozitifanne06 sağlıkla gelsin inşallah minnoş bizde lavaboya çok kalkıyoruz 🥹 23 haftalık olduk bugün
Miniksincapp Iremsel_ bel ağrısını azaltmak için hergün yürüyüş yapmanızı tavsiye ederim çok iyi geliyor
anonim51 Miniksincapp evet canm doktorumda tavsiye etti ama yapamıyorum yoruluyorum nefes nefese kalıyorum
Iremsel_ Miniksincapp ben zaten çalışıyorum normalde hep ayaktayım ama yok benim kalçama vuruyor ağrı sinirlere baskı yapıyormuş sanırım magnezyum falan hak getire 🥲
anonim51 yesimvera kanepeye uzanınca zor kalkıyorum üç beş adım atıyorum öyle düzeliyor belim inşallah daha da ağırlaşmayız 30 haftalardan sonrasını düşünmek istemiyorum