anonim51 23hafta 5 gün olduk Ocak sonu kızımı alacağım inşallah. Gece 3 kez en az bende tuvalete kalkıyorum ama uykumda sıkıntı yok 2,5 yaşında ki oğlum o kadar yoruyor ki sızıyorum resmen. Kasık ağrılarım zaten hiç bitmiyor az ayakta kalsam yürüsem bıçak saplanıyor