minikanne98 ben yüksek doz insülin kullandım şeker sabaha doğru daha yüksek çıkar bu normal bir durum gebelik şekerinde şafak fenomeni diye bir olay. Sabah 99 vs çıkıyorsa yüksek değil gece on gibi bir ara öğün yağın mesela ceviz yanında bir dilim peynir
Gibi veya bir bardak ayran gibi. Karaciğer yemek yemezsen de strese girer ve şeker üretir. Değerleriniz de normal insülin yüksek doz kullandım ben de bebeğim şimdi altı aylık ve sağlıklı. Eşinize de söyleyin çenesini kapatsın