mirababy03 minikanne98 sizin bana göre çok iyi benim 110 oluyor hep bende harfiyen uyuyorum listeye insülin de kullanıyorum o kadar çok çıkıyor ki gün içerisinde siziok iyi anlıyorum çok bunaldım bende
Seval392 minikanne98 gece insilününün doxunu yüksektmesi grtekiuo doktorum benimde öyleydi sontadan düzrldi ama canım cıktı cıkscak
egeansea Gebelik şekeri yüksek şekeri 180 80-90 hatta 120-130 bile yüksek değil ki. Bende de var. Doktorum 120-130’lu şekerlerime insülin bile vermedi gayet iyi dedi tok karna
Baklavaseverim egeansea Anladığım kadarı ile şu an sıkıntısı hipoglisemi şeker hastası insülin ve diyete rağmen açlık şekeri yüksek tokluk şekeri düşük
Baklavaseverim minikanne98 Şekeriniz düşüyor yani anladığım kadarıyla diyetiniz nasıl mesela neler tüketiyorsunuz bir gün içinde ve insülin dozu mu çok yüksek geliyor acaba ya da neyi bu kadar stres yapıyorsunuz
Baklavaseverim minikanne98 Neden peki tam olarak seni strese sokan nedir belki yardımcı olur rahatlatırız seni
Pinarkorkmazer minikanne98 evet ama şekerim geçmedi şu sn hap kullanıyorum diyabet bende kalıcı kaldı