yagmur1999 canım seni çok iyi anlıyorum aynı süreçlerden geçmişiz tüp bebekle kaybım var, sonra kimyasal oldu sonra tekrar denedik negatif sonuçlandı çok yoruldum ama imtihan Rabbim bundada hayır vardır derken 2 ay sonrası mucize gibi kendiliğinden geldi bebeğim 🥰 şuan 9+2 yiz rabbim sağlıcakla kucağımıza almamızı nasip etsin hepimize inşallah 🤲🏻🫶🏻 Mide bulantısı kusma vs hiçbirşey gözümde yok evet zorlanıyorum tabiki ama bebişim sağlıklı olsunda çekerim. O günleri sabırsızlıkla bekliyorum zaman geçmek bilmiyor şu tehlikeli süreçleri bian önce atlatmak istiyorum