zeysah simssmom1 ben en son 7 haftalıkken doktora gittim şimdi büyümüş mu diye çok merak ediyorum siz en son ne zaman gittiniz
simssmom1 zeysah ben de en son 9 haftalıkken doktora gittim pazartesi günü 12 haftalık olacağım sıram var ve tekrar doktora gideceğim
zeysah simssmom1 bir hafta sonraya randevu aldım ama çok merak ediyorum büyümüş mü gittiğimde 13 haftalık olacak belki cinsiyeti de öğrenirim diye heyecanlanıyorum
simgeplbyk Mayis Annelerim Şöyle Burda Toplandigimiza Göre Bebislerimizin Annelerini tanıyalım Belki birbirine Yakın olan Annelerimiz vardır.Bulusup Yüz yüze Tanışma Fırsatımız olur 🥹🤰🌸 -Kaç yaşındasınız ? İlk çocuk mu? Nerelisiniz ? -Nerde oturuyorsunuz?
simgeplbyk simgeplbyk Ben Başlayayım ozman 22 yaşındayım 🤰 ilk Çocuğum ve çok heyecanlıyım 🥹 Gümüşhaneliyim aslen İstanbul oturuyorum
zeysah simgeplbyk 22 yaşındayım ilk çocuğum Osmaniye gelin geldim 12 haftalık olduk bugün yakın olan varsa yazsın
Betbet34 simgeplbyk canım bende 28 yaşındayım. Bu 3. Gebeliğim ama 2 kaybım var yani ilk çocuğum olacak Allahın izniyle 🤲🏻 Aslen Adanalıyım. İstanbul Anadolu yakasında yaşıyorum. İnşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıcakla, kolaylıkla kucağımıza alırız ❤️