betusss343 evet ama emin olun herseyşn şu an elimizdeki telefonun kolumuzdaki akıllı saatin bile zararı öyle büyük ki. Ben ilk oğlumda dayanabiliyordum dayandım. Bunda dayanamıyorum çünkü hayatıma devam edemiyorum . Bir çocuğum daha vsr ilgilenmem gereken. Bu da fayda etmezse yatışa kadar gider dediler. Doktorumda hiç ilaç vermez şeker yüklemesi bile yaptırmadım . Öyle doğal şeylerden yanadır normalde