simgeplbyk monica50 8+5 teyiz şuan yaklasik 10 dk olucak sağ kasıkta bı ağrı var böyle sert bı ağrı değil ama hissettiriyor ağrıyor denecek kadar normal mi bu haftalarda ?
simgeplbyk tugall Sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eylesin rabbimm 🥹 sağ kasıkta ağrı normal mi bu haftalarında 8+5
simgeplbyk 3babylovep sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin bitanemm bende benim kuzuyu erkek hissediyorum bakalım🤭🥹
Dilara9422 simgeplbyk 9+1 yola devam inşallah sağlıklı kolay doğumlarla alırız bebişlerimizi kucagımıza
bozkurtttt dincelme35 aynı hafta ve gündeyiz.Benimde 6yaşında bir oğlum var bir denesekmi denildi hemen nasıl olduysa oldu🙈 sen yine bana göre geç öğrenmişsin benim bitmez bu hamilelik artık 😄
sumeyrakif 9+6 dan selamlar bir kızım var 7yaşında, bir gebelik sonlandırması bir düşükten sonra tekrar hamileyim korksam da bu sefer sağlıkla kucağıma alırım inşallah🤲🏻
simssmom1 Bende Nisan sonu mayıs başı görünüyor 11+3 üz cinsiyetimiz belli değil sizinkiler belli mi 🌸💖😇
zeysah simssmom1 ben en son 7 haftalıkken doktora gittim şimdi büyümüş mu diye çok merak ediyorum siz en son ne zaman gittiniz